דלג לתוכן הראשי

יש לכם שאלה? 

חברת מיילס טכנולוגיות מאמינה בליווי לוקוחותיה עד הפעלת המוצר, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתמודד עם כל שאלה!
שליחת שאלה בואטסאפ:0506025487 או באימל: service@myls.co.il
מחקרים הראו חשיפת ילדים בגיל צעיר לתכנות משפרת משמעותית את המיומנויות הנדרשות להתמודד עם אתגרי העתיד.
הגיל המומלץ להתחיל לימודי תכנות הוא סביב 6-7.בגיל זה ילדים לומדים את המונחים הבסיסיים של עולם התכנות, ובדרך כלל מתחילים משפת תכנות הנקראת סקראץ'. כל המשחקים  משלבים פעילויות מהנות כדי שילדכם ילמד תכנות בכיף.     
למידת תכנות תעזור לילדים שלכם לשפר את כישורי העתיד שלהם ולפתח מספר יכולות חיוניות כמו פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית, חשיבה יצירתית וכישורי עבודה בצוות.
mBlock  מבית MIT המבוססת סקראץ' ופותחה במיוחד לשלב אלקטרוניקה ותכנות ביחד והיא דרך מעולה להכיר לילדים שלכם את עולם התכנות. הסביבה החזותית הצבעונית והידידותית למשתמש מעניקה לילדים תחושה כאילו הם משחקים בזמן שהם בעצם מתכנתים. הבלוקים של סקראץ' יושמו במספר מקומות אחרים והפכו לשער כניסה פופולארי מאוד אל עולם התכנות.
מתכנתי מיילס טכנולוגיות שותפים למפתחי mBlock ב MIT  וכל המשחקים שלנו חלק אינטגרלי משפת התכנות mBlock.
מתכנתי מיילס טכנולוגיות שותפים למפתחי mBlock ב MIT  וכל המשחקים זמינים להוספה בספריית ההתקנים של mBlock  בשפה העברית והאנגלית. כל המדריכים והסרטונים בשפה העברית.
משחקי מיילס טכנולוגיות חושפים את ילדיכם למושגים בסיסיים בשפה האנגלית כמו משחקים רבים ברשת.
קבלת הודעת שגיאה בעת העלאת הקוד:
בעת העלאת הקוד לארדואינו, נסה את אחד הפתרונות הבאים:
א. וודא שכבל ה USB  מחובר למחשב – נתק וחבר את הכבל – אם יישמע צליל הכבל מחובר. במידה ולא יישמע צליל עבור לסעיף ב, אם לא תזהה יציאה חדשה יש להחליף את כבל ה – USB .
ב. וודא שבחרת את היציאה הנכונה בעת ההלאה. לחץ חבר וסמן את תיבת "בחר את על ההתקנים הניתנים לחיבור"  בדוק את היציאות, נתק את כבל USB וחברו שוב, בחר את היציאה החדשה.
ג. וודא שהקוד שכתבת תקין, זכור שניתן להוריד את הקוד מהאתר.
ד. נתק את רכיב הבלוטות' HC-06 לפני העלאת הקוד, וחבר אותו שוב אחרי ההעלאה.
כל רכיב עובד בקרת איכות קפדנית טרם שיווקו, למרות זאת, רכיבים אלקטרוניים רגישים ועלולים להינזק בכל עת. אנו מתחייבים להחלפת כל רכיב שאינו תקין בהתאם לתקנון מיילס טכנולוגיות.
 
א. וודא שלוח ההרחבה L9110S יושב בצורה תקינה על לוח הארדואינו, וודא שכל הפינים יושבים במקומם.
 ב. וודא שבחרת את הרובוט הנכון מספריית ההתקנים בעת לחיצה על "הוסף".
 ג.  בדוק אם מתג בית הסוללות במצב ON.
 ד. וודא שכרטיס הארדואינו דולק, אחרת לחץ על הכפתור הכחול בלוח ההרחבה L9110S      .
 
התאמת הניגודיות של ה-LCD:
לאחר שחיברת את ה-LCD ,תצטרך להתאים את הניגודיות של התצוגה. במודול I2C תמצאו פוטנציומטר (צבע כחול) שתוכלו לסובב בעזרת מברג קטן.
חבר את מחבר ה-USB של Arduino כדי להפעיל את ה-LCD . אתה אמור לראות את התאורה האחורית נדלקת. כעת סובב את הפוטנציומטר עד שמופיעים מלבנים.
א. בדוק ששני חיישני המעקב דולקים בצבע ירוק, אחרת בדוק את חיבור החוטים      בצבע אדום ושחור – החלף ביניהם בחיבור בלוח ההרחבה L9110S  , וודא שהחוטים מחוברים לחיישנים ולא נותקו.
ב. וודא שחיווט החוטים של שני חיישני המעקב תקין:
חיישן שמאלי – A0
חיישן ימני -  A1
 
אנחנו במיילס טכנולוגיות מאמינים בשיתוף פעולה קרוב עם הלקוחות, מחלקת שירות הלקוחות זמינה בכל עת (כן!) ונשמח לענות על כל שאלה. ניתן ליצור איתנו קשר באחת מהדרכים הבאות:
א. הודעת דוא"ל לכתובת: service@myls.co.il
ב. הודעת ואטסאפ למספר:  0506025487
ג. שיחת זום בתיאום מראש ולפי הצורך.
 
תקנון תנאי שימוש באתר ותנאי הרכישה המוסכמים בחנות
מידע כללי
1. תקנון זה, מסדיר את התנאים לשימוש באתר האינטרנט של MYLS Technologies (להלן: "התקנון" או תנאי השימוש או תנאי הרכישה).
2. הצפייה והשימוש והרכישה באתר כפופים לכל הוראות התקנון והוראות כל דין.
3. MYLS Technologies רשאית להפסיק או לשנות את פעילות האתר מבלי להודיע על כך למשתמשים. באחריות המשתמש לקרוא ולהתעדכן בתוכן התקנון.
4. התקנון מגדיר את כללי תפקודה של החנות, לרבות כללי ביצוע הזמנות למוצרים הזמינים בחנות, זכויות וחובות הלקוח והמנהל, תנאי כריתת וסיום הסכמי מכירת מוצרים, יציאה מהחנות. הסכם מכירה, נהלים תואמים, וגם עקרונות הגנת מידע אישי. תקנון זה חל על כל הלקוחות, לרבות אלה המבצעים הזמנות. כל משתמש בחנות מחויב להכיר את התקנון ולציית להוראותיו.
5. לכל משתמש בחנות יש אפשרות ליצור קשר עם המנהל באמצעות דרכי ההתקשרות עם המנהל, לרבות דואר אלקטרוני ו/או מספרי טלפון המצוינים בלשונית "צור קשר" באתר החנות.
6. גלישה בחנות אינה מצריכה הרשמה. ביצוע הזמנות על ידי הלקוח עבור המוצרים הזמינים בחנות אפשרית לאחר הרישום המוגדר ב"רישום לקוח חדש" או על ידי מתן נתונים אישיים וכתובת הדרושים המאפשרים את ביצוע ההזמנה ללא רישום.
7. מכירת המוצרים הזמינים בחנות נעשית באמצעות האינטרנט בצורה של הסכם מכירה הנערך בריחוק בין הלקוח למוכר, בהתאם לחוק זכויות הצרכן.
8. ביצוע הזמנה שווה לאישור התנאים שהוכנסו בתקנון זה.

הזמנות

1. הלקוח רשאי לבצע הזמנה עבור מוצרים נבחרים 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע.
2. על מנת לבצע את ההזמנה, יש צורך להיכנס לחנות באמצעות החשבון שנוצר (נוגע לאנשים שנרשמו בחנות ויצרו את החשבון) או להשתמש באפשרות לבצע את ההזמנה ללא רישום, ולהמשיך כך. להלן: א) לציין את המוצרים הזמינים בחנות שהלקוח מעוניין לרכוש באמצעות האפשרות "הוסף לסל" (או שווה ערך); ב) לבחור את דרך המשלוח; ג) לספק, באופן מלא ואמיתי, את נתוני מקבל ההזמנה ואת הכתובת שבה אמורים להימסר המוצרים או לבדוק אפשרות של איסוף אישי, וכן לספק את מספר הטלפון ליצירת קשר; ד) לספק נתונים לחשבונית אם אלה שונים מהנתונים שנמסרו למשלוח ההזמנה, אם הלקוח זקוק להוצאת חשבונית המע"מ; ה) לבחור את שיטת התשלום; ו) לאשר את ההזמנה, לרבות המחיר הכולל של ההזמנה עם משלוח ועלויות נוספות אפשריות (אם כאלה יתרחשו), ואת עובדת ההיכרות עם תקנון זה על ידי לחיצה על האפשרות "הזמן עכשיו ושלם" (או שווה ערך אחר). עד לרגע אישור ביצוע ההזמנה - לחיצה על האפשרות "הזמן עכשיו ושלם" (או שווה ערך אחר) - ללקוח יש אפשרות לשנות את ההזמנה.
3. ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח מהווה הצעה למוכר להיכנס להסכם המכירה (רכישה) של המוצר/המוצרים שהוזמנו.
4. מערכת האתר שולחת חשבונית דיגיטלית מייד לאחר ביצוע התשלום לאימייל איתו נרשמתם לאתר. ביצוע ההזמנה מהווה אישור שלכם לקבל חשבוניות ממוחשבות, חתומות בצורה דיגיטלית.
5. המנהל אינו שולט ואינו מאמת את נתוני הזיהוי של הלקוחות שסופקו על ידי הלקוחות במהלך תהליך ביצוע ההזמנה. הלקוח מצהיר כי הנתונים שסופקו במהלך תהליך ביצוע ההזמנה הם נכונים. המנהל רשאי להתנות את קבלת ההזמנה של הלקוח באימות הנתונים שסופקו במקרים מוצדקים כשקיימים חשדות שהנתונים שקריים. הלקוח מחויב לעדכן את הנתונים הדרושים לביצוע ההזמנה וליידע את המוכר באופן מיידי על כל שינוי בנתונים שיש לו השפעה על ביצוע ההזמנה התקין.
6. זמינות המוצר שנבחר על ידי הלקוח היא התנאי לביצוע ההזמנה. אם המוצר הנבחר ו/או חלק מהמוצרים הכלולים בהזמנה לא יהיו זמינים, על המוכר ליידע מיד את הלקוח על כך בבקשה לקבל החלטה בנוגע להליכים נוספים במקרה של ביצוע ההזמנה. היעדר החלטת הלקוח בדבר דרך ביצוע ההזמנה או היעדר אפשרות ליצור קשר עם הלקוח שנגרמו מנסיבות שאינן בשליטת המוכר, לאחר 7 ימים מיום קבלת המידע הנ"ל מהמוכר, שווה לחזרת הלקוח מביצוע ההזמנה, וההזמנה מבוטלת אוטומטית. אם הלקוח כבר שילם עבור המוצר - המוכר ישיב את הסכום ששולם עבור ההזמנה כולל עלויות משלוח בתשלום תוך 14 (ארבעה עשר) ימים מביטול ההזמנה. אם ההזמנה תבוצע בחלקה בגלל היעדר מוצרים שהוזמן על ידי הלקוח, הלקוח יישא בעלויות רק עבור אספקת המשלוח הראשון. עלויות המשלוח של משלוחים אחרים הנובעים מהזמנות נוספות הנובעות מחלוקת ההזמנה המקורית, מוטל על המוכר. ללא קשר לזכויות הלקוח המתוארות לעיל, כאשר המוצרים שהוזמנו אינם זמינים ואין אפשרות לבצע את ההזמנה שביצע הלקוח, למוכר הזכות לבטל את ההזמנה, וכן חייב ליידע את הלקוח בהקדם על הפעולות שבוצעו. אם הלקוח כבר שילם עבור המוצר.
7. כל המחירים המופיעים באתר ב ₪ וכוללים מע"מ אלא אם צוין אחרת.
8. כל תמונות המוצרים הם להמחשה בלבד.


עלויות משלוח

1. שליחת המוצרים שהוזמנו מתבצעת לכתובת המצוינת בהזמנה, עד 7 ימי עבודה מרגע קבלת ההזמנה לביצוע, כאשר זמן האספקה המוצהר על ידי חברת השליחויות בתוך ישראל כ- 2 ימי עבודה. עלות משלוח להזמנה מחושב לפי גודל ומשקל משוער של המוצרים בהזמנה. ראו פירוט בעמוד עגלת הקניות.
2. ניתן לספק את המוצרים שהוזמנו באמצעות שירותי שליחויות בהתאם לאפשרות שנבחרה על ידי הלקוח בחנות, אל הכתובת הרשומה בדואר ההזמנה.
3. עלויות המשלוח של המוצרים שהוזמנו חלות על הלקוח ומתווספות לערך הכולל של ההזמנה אלא אם צוין אחרת.
4. מחירי המשלוח אחידים לכל המוצרים בחנות.



החזרת מוצרים

1. ניתן להחזיר את כל המוצרים שרכשתם, או חלקם תוך 14 יום ממועד קבלת המוצרים בתנאי שלא היו בשימוש כל שהוא (לדוגמה: לא קופלו, לא נחתכו, לא הורכבו, לא חוברו לחשמל, לא הודלקו, לא הולחמו, לא נצבעו, לא נפתחה אריזתם אם יש כזו ולא נעשה בהם שימוש אחר שעלול לשנות את צורתם המקורית).
2. לפני החזרת המוצרים מכל סיבה שהיא יש לתאם זאת דרך אי-מייל לכתבות service@myls.co.il
3. לא תתקבל החזרה ללא אישור באי-מייל.
4. החזרת המוצרים צריכה להיות מלווה בחשבונית המוכיחה קניית המוצרים באתר.
5. אם נפלה טעות ונשלחו אליכם מוצרים שונים ממה שהזמנתם, לאחר קבלת המוצרים השגויים חזרה למשרדינו, נשלח אליכם את המוצרים הנכונים. מפעילי האתר ישלמו את דמי המשלוח הנוסף ויזכו אתכם עבור המשלוח של המוצרים השגויים אלינו. משלוח המוצרים להחלפה ומוצרי השלמה יתבצע בדואר רשום בלבד.
6. אם סיבת ההחזרה היא ביטול עסקה, עלות משלוח המוצרים למשרדינו היא על הקונה. לאחר קבלת המוצרים במשרדינו נזכה את החשבון שלכם בעלות המוצרים בניקוי דמי משלוח והנחות שניתנו להזמנה (לדוגמה הנחת משלוח). מחיר המוצרים המוחזרים יחושבו לפי מחיר המוצרים ביום קבלתם למשרדינו. ניתן לקבל זיכוי לסכום המלא לקניה חוזרת באתר שלא מוגבלת בזמן או החזר כספי כפי שמפורט בהמשך.
7. אם סיבת ההחזרה היא אי תקינות המוצרים במסגרת האחריות, עלות משלוח המוצרים למשרדינו היא על מפעיל האתר. אנחנו נשלח אליכם מוצר זהה למוצר התקול או מוצר שווה ערך במידה ולא נוכל לספק מוצר זהה למוצר התקול (כל זאת בתיאום עם הקונה). במידה ולא נוכל לספק מוצר זהה למוצר התקול והלקוח בחר שלא לקבל מוצר אחר שווה ערך, נספק זיכוי לקניה חוזרת לא מוגבלת בזמן או החזר כספי עבור עלות המוצר ללא דמי משלוח באותו אמצעי תשלום ששימש לתשלום עבור המוצר.
8. מוצר המוגדר כתקול, ייבדק במשרדינו לאחר שיוחזר ע"י הלקוח. במידה והמוצר ימצא תקין, הלקוח לא יזוכה. נוכל לשלוח את המוצר חזרה ללקוח תמורת דמי משלוח נוספים. במקרה של שימוש לא נכון במוצר המונע ממנו לפעול כפי המצופה, לא יחשב המוצר תקול.
9. לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים שיוצרו או הוזמנו בהזמנה מיוחדת עבור המזמין, פרט למקרים בהם המוצר הגיע תקול.
10. במידה וללקוח מגיע זיכוי על המוצרים שהוחזרו וערך הזיכוי גבוה מ-50 ש"ח, הלקוח יכול לבחור לקבל החזר כספי במקום זיכוי לקניה חוזרת. לפי חוק הגנת הצרכן, החזר כספי כרוך בדמי ביטול של 5% מסכום ההחזר או 100 ש"ח (הנמוך ביניהם) ויוחזר בעזרת אותו אמצעי תשלום ששימש לתשלום עבור המוצר.

הגבלת אחריות

1. מפעילי האתר אינם אחראים לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר שעלול להיגרם למשתמש או לאדם/גוף אחר משימוש או אי שימוש באתר, בתוכן שפורסם בו, במוצרים המסופקים ע"י האתר או כל דבר אחר הקשור לפעילות האתר.
2. מפעילי האתר אינם אחראים לכל דבר שיעשה במוצרים הנמכרים בו. האחריות הבלעדית לכך היא על המשתמש שעשה שימוש כל שהוא במוצרים אלה.
3. מפעילי האתר לא יהיו אחראים לעיכובים בהספקת המוצרים שיכולים להיגרם מכוח עליון, מלחמה, שביתה, מזג אוויר, עיכובים הנגרמים ע"י ספק שרות חיצוני או כל סיבה אחרת שלא בשליטתנו.
4. מפעילי האתר לא יהיו אחראים למוצרים שלא הגיעו ליעדם במידה והלקוח בחר בצורת משלוח שלא ניתנת למעקב.
5. טיפול במשלוחים שניתנים למעקב ולא הגיעו ליעדם יתבצע רק לאחר אישור סופי של ספק השירות על אובדן המשלוח.

פרטיות הלקוח

1. מפעילי האתר מתחייבים לא להעביר פרטי הלקוח לגוף כל שהוא, למעט מקרים בהם רשויות החוק ידרשו זאת ולמעט פעילות שוטפת של האתר (לדוגמה: העברת פרטי כרטיס האשראי לספק הסליקה, העברת פרטי הלקוח לספק המבצע משלוחים וכו').
2. הלקוחות מאשרים לבעלי האתר לשלוח הודעות הקשורות לביצוע הזמנה באתר (לדוגמה: קישור לחשבונית, הודעה על משלוח ההזמנה וכו').


דרכי התקשרות עם הנהלת MYLS Technologies :
כתובת למשלוח דברי דואר: רח' השלום 31 , פקיעין 2491400.
יש לרשום את שם החברה כפי שמופיע על גבי חשבונית הרכישה.

בדוא"ל service@myls.co.il